- W kategorii: Barchaczów, ciągniki kołowe
- Producent: Renault
- Model: Renault 155-54
Dane pojazdu Renault 155-54
Silnik i skrzynia biegów
- Cykl/turbo/intercoler
- 6T
- Pojemność/cm3
- 6234
- Liczba biegów przód+tył
- 16 + 16
Osiągi
- Max. prędkość jazdy (km/h)
- 40
- Wydajność pompy L/min.
- 81,1
- Max. moc (KM)
- 145
Hydraulika i układ hamulcowy
- Ster. podnośnikiem
- sekwencyjne
- Max. udźwig podnośnika (kg)
- 8680
- Hamulec tarczowy
- mokry
zobacz pozostałe dane modelu
Renault 155-54
producenta
Renault
Opis
# Renault 155-54 pochodzi z Francji , nie był eksploatowany w Polsce.
# Ciągnik z oszczędnym silnikiem MWM na pompie sekcyjnej nowej generacji przy rozruchu dostaje podwójną dawkę paliwa.
# Ciągnik z silnikiem 6-cio cylindrowym z turbo.
# Silnik w bdb. stanie, dynamicznie wchodzi na obrony.
# Skrzynia biegów 16+16, zsynchronizowana.
# Rewers elektrohydrauliczny.
# Biegi wchodzą płynnie i nie wyskakują pod obciążeniem.
# Trzy półbiegi pod obciążeniem.
# Napęd załączany z przycisku.
# Prędkość maksymalna 40 km/h
# Podnośnik sterowany elektrochydraulicznie dodatkowo sterowany z zewnątrz kabiny.
# Dwa siłowniki wspomagające.
# Blokada tylnego mostu.
# Stan bieżnika opon określam na: Przód 40% Tył: 95%.
# Amortyzowana komfortowa szczelna kabina z filtrem przeciwpyłowym.
# Środek kabiny zadbany.
# Siedzenie dla pasażera.
# Wałek WOM 540/1000 włączany sprzęgłowy.
# Ciagnik posiada zaczep dolny Piton fix oraz dolny wsuwany .
# Euro haki.
# Sprawne hamulce.
# Sprawne oświetlenie elektryczne.
# Ciągnik z oszczędnym silnikiem MWM na pompie sekcyjnej nowej generacji przy rozruchu dostaje podwójną dawkę paliwa.
# Ciągnik z silnikiem 6-cio cylindrowym z turbo.
# Silnik w bdb. stanie, dynamicznie wchodzi na obrony.
# Skrzynia biegów 16+16, zsynchronizowana.
# Rewers elektrohydrauliczny.
# Biegi wchodzą płynnie i nie wyskakują pod obciążeniem.
# Trzy półbiegi pod obciążeniem.
# Napęd załączany z przycisku.
# Prędkość maksymalna 40 km/h
# Podnośnik sterowany elektrochydraulicznie dodatkowo sterowany z zewnątrz kabiny.
# Dwa siłowniki wspomagające.
# Blokada tylnego mostu.
# Stan bieżnika opon określam na: Przód 40% Tył: 95%.
# Amortyzowana komfortowa szczelna kabina z filtrem przeciwpyłowym.
# Środek kabiny zadbany.
# Siedzenie dla pasażera.
# Wałek WOM 540/1000 włączany sprzęgłowy.
# Ciagnik posiada zaczep dolny Piton fix oraz dolny wsuwany .
# Euro haki.
# Sprawne hamulce.
# Sprawne oświetlenie elektryczne.