- W kategorii: Różyny, ciągniki kołowe
- Producent: John Deere
- Model: John Deere 6210R
- Rok produkcji: 2013
- Pojazd uszkodzony: nie
- Liczba kół: 4
- Motogodziny (mtg): 4400
Dane pojazdu John Deere 6210R
Silnik i skrzynia biegów
- Cykl/turbo/intercoler
- 6TI
- Pojemność/cm3
- 6800
- Liczba biegów przód+tył
- 20 + 20
Osiągi
- Max. prędkość jazdy (km/h)
- 40
- Wydajność pompy L/min.
- 114
- Max. moc (KM)
- 231
Hydraulika i układ hamulcowy
- Ster. podnośnikiem
- sekwencyjne
- Max. udźwig podnośnika (kg)
- 9550
- Hamulec tarczowy
- mokry
zobacz pozostałe dane modelu
John Deere 6210R
producenta
John Deere
Dodatkowe wyposażenie
- kabina
- wyjścia hydrauliczne
- przedni WOM (Wałek Odbioru Mocy)
- klimatyzacja
- radio
- układ hamulcowy do przyczep
- napęd 4x4
- TUZ (trzypunktowy układ zawieszenia)
- siedzenie pneumatyczne
Opis
John Deere 6210 R
(CENA PODANA JEST CENĄ NETTO)
- TUZ, TLS , WOM , PNEUMATYKA , Load Sensing
- Silnik (spełniający normę emisji spalin Stage III B) PowerTech PVX
- Układ kierowniczy : hydrostatyczny, przepływomierz, czujnik obciążenia
- Układ napędowy : 4WD
- ISOBUS, Immobilizer, System AutoTrac
- Dotykowy wyświetlacz z Command CenterVideo
- Fotel z hydrauliczną amortyzacją HCS+
- Konstrukcja pełnoramowa
- Klimatyzacja , Kabina Premium CommandView II
- Ogumienie przednie : 540/65R30 , Ogumienie tylne : 650/65R42
- Skrzynia : Direct Drive
DirectDrive zaprojektowana jest do zaspokojenia potrzeb w większych gospodarstwach rolnych oraz wśród wykonawców. Przekładnia Direct Drive sprawdza się również w ciężkiej pracy polowej. Głównie ze względu na szybką i automatyczną redukcję podczas przeciążenia, ale też dzięki możliwości szybkiej zmiany docelowej prędkości roboczej.
(CENA PODANA JEST CENĄ NETTO)
- TUZ, TLS , WOM , PNEUMATYKA , Load Sensing
- Silnik (spełniający normę emisji spalin Stage III B) PowerTech PVX
- Układ kierowniczy : hydrostatyczny, przepływomierz, czujnik obciążenia
- Układ napędowy : 4WD
- ISOBUS, Immobilizer, System AutoTrac
- Dotykowy wyświetlacz z Command CenterVideo
- Fotel z hydrauliczną amortyzacją HCS+
- Konstrukcja pełnoramowa
- Klimatyzacja , Kabina Premium CommandView II
- Ogumienie przednie : 540/65R30 , Ogumienie tylne : 650/65R42
- Skrzynia : Direct Drive
DirectDrive zaprojektowana jest do zaspokojenia potrzeb w większych gospodarstwach rolnych oraz wśród wykonawców. Przekładnia Direct Drive sprawdza się również w ciężkiej pracy polowej. Głównie ze względu na szybką i automatyczną redukcję podczas przeciążenia, ale też dzięki możliwości szybkiej zmiany docelowej prędkości roboczej.